sobota, 6 września 2014

021. "carmina"

Nie zostawiaj mnie
proszę,
nie pozwól złym snom
wrócić,
złemu wspomnieniu i samotności,
strachowi.
Ja proszę...
Proszę nie odchodź,
zostań ze mną
na chwilę
na zawsze
na wieczność
na już i na teraz.
Chcę być tutaj z
Tobą,
dla Ciebie...
Nie pozwól
ciszy ścierać łez,
otchłani czytać myśli,
a ciemności marzeń
TYCH marzeń.
Proszę
zostań ze mną,
bo ja potrzebuję.
Za bardzo potrzebuję,
Za bardzo...
Czy jeszcze pamiętasz
te słowa?
I co znaczyły
dla nas?
Proszę...
Pamiętasz?
Proszę...
Czy znaczą coś dla
Ciebie?
Wyciągnięte dłonie,
diamentowe łzy.
Czy te słowa coś
znaczą?
Czym jest to
proszę
dla Ciebie?

Zostań ze mną
Proszę...
Usłysz płynące łzy
Zobacz krzyczące serce
Poczuj to drżące ciało.
Jak wołam o
Pomoc,
Ratunek.
Jak proszę bo
Wierzę
Bardzo,
Za bardzo...
Czy już pamiętasz?

7 komentarzy:

  1. Ładny wiersz. Podobają mi się różne anafory...


    Nie masz spamownika więc zapraszam na ...


    Co być powiedział gdybyś dowiedział się że anioły istnieją?
    Co być powiedział gdybym zdradziła Ci że nawet chodzą pośród nas?
    No może nie dokładnie anioły ... ale upadli, którzy zazdrości o nas ludzi przeciwstawili się swojemu ojcu - Bogu i upadli. Ich czasu spędzonego na ziemi nie da się dokładnie okręślić 10 ... 15 ...30 lat przed narodzeniem Chrystusa?
    Odbywają swoją karę prowadząc ludzkie życie , umierając i rodząc się jako inny człowiek od nowa. Widzisz? A myślałeś że reinkarnacja nie istnieje ...a jednak.
    Aż do końca średniowiecza mieszkali w europie... Ale wraz z odkryciem Ameryki i skolonizowaniem jej część z nich przeniosła się tam ... część do Afryki , Azji i na wszystkie inne kontynenty.
    Nie żyją w biedzie ponieważ ich zmysły na ludzkie emocje wciąż są wyczulone , a poza tym po 17 latach życia są w stanie przypomnieć sobie wszystkie inne życia i nie powtarzać błędów...
    Każdy z nich się zmienia raz w życiu ... gdy skontaktujesz się ze swoim aniołem i zdobedziesz wspomnienia stajesz się pochodną siebie i jego. Trudno utrzymac dobre stosunki , oni sami średnio się dogadują. Mają gdzies kto ich urodził i z jakiej rodziny są ponieważ i tak jak umrą urodzą się w innej...
    Ale czekaj ... jest taka rodzina ... jest rodzina składająca się w tym wcieleniu w bardzo potężnych upadłych ... Dzięki ojcu , są prawdziwą rodziną , kochają się dbają i wspierają ... Dzięki matce wiedzą co to utracona miłość , tęsknota i ból.
    Dzięki wszystkiemu co się kiedyś stało w ich życiu są przykładem jedynej kochającej rodziny.
    Chcesz poznac Alex Harrego Nate'a , Allegre i Charlesa ? Zapraszam.

    www.theeternalexile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie napisane. (:
    Na wierszach ro się jakoś szczególnie nie znam, ale ten czytało mi się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przy okazji przepraszam za tą moją długą nieobecność.

      Usuń
    2. : )
      Ja też się na wierszach nie znam... Ale skoro się dobrze czyta, to znacz, ż może być.

      W porządku. Prawie umarłam ze strachu, nic takiego. : )

      Usuń
    3. (:

      Wiesz, najgorsze jest to, ze codziennie siedzi się na tym komputerze, a o blogu się zapomina...

      Usuń
    4. : )

      Też tak czasem mam.
      A o ludzi, to już się po prostu martwię... taka moja natura.

      Usuń