środa, 3 lutego 2016

WESELE 6 - ZAPROSZENIA

W końcu zabrałam się za napisanie kolejnego postu. Pierwszy w tym roku i od razu ślubny (brawo!),
ale cóż... to "główny temat" pierwszej połowy tego roku.
Zaproszenia.




Ich zdjęcia czekały już kilka miesięcy by ujrzeć światło dzienne (a i tak dorobiłam jeszcze kilka nowych). Wracając do konkretów... Choć wszystkie cuda, które można znaleźć w internecie są piękne i oryginalne, to ja "uparłam się", że zrobię własne. Pomysł wyszedł niedrogo, bo około 5 zł za jedno zaproszenie
(nie wiem dokładnie, bo nigdy tego nie przeliczyłam). Materiały są z mojego ukochanego na-strychu.pl
i hurtowni papierniczej w mieście.
Pomysł był mój. Miało wyjść brązowo, biało, retro i odrobinę rustykalnie... jak dla mnie - wyszło. Są takie jak chciałam i na inne ich w życiu nie zamienię!
Świadkowie już swoje dostali, w ślicznych, malowanych pudełeczkach (gapa ja nie zrobiłam żadnego zdjęcia) z pełnymi szczerości i dobroci listami. Wszystko zaplanowane tak, by nie mieli serca nam odmówić ; )


 








 Mam nadzieję, że nie tylko mnie się podobają : )


9 komentarzy:

  1. Wspaniałe. To, że są zrobione własnoręcznie dodaje im uroku - stają się jeszcze bardziej niepowtarzalne (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. : )
      Takie... moje.

      A tak btw, podrzuć jakiś kontakt (poza blogiem), bo muszę Ci to dla Ciebie wysłać : )

      Usuń
    2. Twoje i to najważniejsze.

      Dziękuję bardzo za wyróżnienie, jednak z góry przepraszam i uprzedzam, iż nie dotrę na ceremonię.

      Usuń
    3. Wiem... : (
      Ale daj mi chociaż tę przyjemność Ci je wysłać.

      Usuń
    4. A co powiesz na przesłanie zaproszenia do paczkomatu?

      Usuń
    5. (: czyli musimy dogadać szczegóły i będziesz mogła przesyłać. Inpost może być?

      PS przepraszam, że tak późno odpisuję).

      Usuń
    6. Jasne.

      Spoko. Rozumiem.

      Usuń
  2. niezłe, ciekawe czy się załapię na jedno ...

    OdpowiedzUsuń