piątek, 5 kwietnia 2013

005. Awesome.


Jest takich kilka pięknych marzeń
Ja chcę... Ale czy to ważne?
Jest takich kilka pięknych marzeń...
A kiedy wyciągam rękę
Dotykam ich
oh! One nie znikają!
Jest takich kilka pięknych marzeń...
Chcę je już... teraz... zaraz...
Są jak tafla wody, szumiąca przy dotyku.
Kiedy tak bardzo je chcę... Rozpływają się
By po chwili znów wrócić
Wyraźne... Piękne... Rzeczywiste...
Jest takich kilka pięknych marzeń...
Tak pięknych że gdyby...
Oh! czy gdyby były prawdą
uwierzyłabym w nie?
Jest takich kilka pięknych marzeń...



Napisałam go w czwartek. W dziwnej chwili weny. Swojej "inspiracji" bardzo, bardzo dziękuję.

PS: Muszę, muszę to napisać:

BÓG JEST NIESAMOWITY!



5 komentarzy:

  1. Będzie krótko, ale treściwie: aww.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrozumiałam. : )
      Choć to dla mnie dziwne, że ktoś tak uważa...

      Usuń
    2. Dlaczego dziwnie?

      Usuń
    3. Bo ja jestem taką bardzo małą Martą, którą zwyczajowo się pomiata i nic co jej nie jest dobre.

      Usuń